‘Kok heeft imagoproblemen’, kopte De Telegraaf afgelopen woensdag. Dit imagoprobleem komt onder andere tot stand door de onregelmatige werktijden, meldt Missethoreca. Ondanks dat er na de crisis een stijging te zien was van het aantal aanmeldingen op koksopleidingen, daalt het aantal sinds 2015 weer. Horeca-uitzendbureau JMW in Den Haag speelde in 2015 in op het probleem door zelf een koksopleiding te starten.
MissetHoreca - Landelijke aandacht voor tekort aan koks - Misset Horeca
Lees ook
- 3 Smaak is altijd afhankelijk van andere factoren 3 dec 2008
- 3 LEI: Kleinschalige horeca als normale agrarische verbredingsactiviteit beschouwen 23 apr 2008
- 30 Warm onthaal in Groenland 23 nov 2007
- 8 Amstel start nieuwe horeca-formule 26 apr 2007
- 2 Tienduizenden stemmen op Serveerster van het jaar 15 sep 2006